عنوان: پرسشهای متداول
کد: 18
متن

پرسش : آیا برای استفاده از امکانات رفاهی باید در سامانه ثبت نام نمود؟

پاسخ : کلیه متقاضیان برای استفاده از تسهیلات و امکانات رفاهی باید در سامانه ثبت نام نموده و درخواست خود را از طریق سامانه ارسال نمایند. برای ثبت نام در سامانه هر گروه کاربری باید مطابق دستورالعمل زیر اقدام نماید:

1- اعضای هیات علمی دانشگاه شهرکرد : با استفاده از ایمیل دانشگاهی به فرمت user@sku.ac.ir در سامانه رفاهی ثبت‌نام نمایند. به عنوان مثال نام کاربری ایمیل دانشگاهی اینجانب در سامانه ایمیل دانشگاه mahdi.ghobadi می‌باشد. این نام کاربری با دو آدرس ایمیل mahdi.ghobadi@agr.sku.ac.ir و mahdi.ghobadi@sku.ac.ir در سامانه ایمیل دانشگاه قابل دسترس است و هر دو آدرس ایمیل به یک صندوق ایمیل متصل می‌باشد. اما برای ثبت نام در سامانه رفاهی دانشگاه از آدرس ایمیل mahdi.ghobadi@sku.ac.ir باید استفاده شود( این آدرس در سامانه رفاهی به عنوان نام کاربری شناخته می‌شود). لازم به ذکر است در صورت ثبت‌نام با ایمیل با زیردامنه دانشکده، کاربری تایید نخواهد شد.

2- کارمندان و بازنشستگان دانشگاه شهرکرد : کارمندان، بازنشستگان و پرسنل شرکتی دانشگاه شهرکرد با استفاده از آدرس http://service.sku.ac.ir/Loginm.aspx   و با استفاده از شماره همراه، ثبت نام را انجام دهند. اعضای هیات علمی که با شماره همراه ثبت‌نام نمایند کاربری آنها تایید نمی‌گردد.

3- دانشجویان دانشگاه شهرکرد،  اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی سایر دانشگاه ها، سایر کاربران : ثبت نام با استفاده از ایمیل انجام شود.

در قسمت ثبت‌نام باید اطلاعات کاربری به صورت کامل و صحیح تکمیل شود. دقت داشته باشید که نوع کاربری(هیات علمی؛ کارمند، بازنشسته یا شرکتی)  و وضعیت استخدامی (رسم، پیمانی و قراردادی) نیز باید به صورت صحیح انتخاب شود.

 تذکر مهم : کلیه اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی؛ نام پدر، وضعیت کاربری، نوع استخدام، تاریخ تولد، کد ملی ، جنسیت باید صحیح وارد شده باشد و عکس پرسنلی باید بارگذاری شود تا پروفایل تایید شود.

 

پرسش : ثبت نام انجام شده است اما فرم های درخواست را در سامانه مشاهده نمی کنم؟

پاسخ

کارکنان(هیات علمی و کارمند) دانشگاه شهرکرد : پس از تکمیل ثبت‌نام، اطلاعات وارد شده توسط مدیر سامانه(رییس اداره رفاه) کنترل شده و در صورتی‌که اطلاعات وارد شده با اطلاعات کارگزینی مطابقت داشته باشد؛ اجازه دسترسی به فرم‌های درخواست اداره رفاه داده خواهد شد. در صورت وجود هرگونه عدم تطابق اطلاعات، اجازه دسترسی به فرم‌های اداره رفاه را نخواهید داشت. مدت زمان لازم برای بررسی اطلاعات ۴۸ ساعت کاری(روزهای تعطیل و پنج‌شنبه‌ها جزو روز کاری نمی‌باشند) است. در صورتی‌که پس از ۴۸ ساعت کاری، کاربری شما تایید نگردید و از صحت اطلاعات ورودی مطمئن می‌باشید(مطابق شکل زیر) به مدیر سامانه پیام دهید. 

 

دانشجویان دانشگاه شهرکرد و کارکنان سایر دانشگاه ها و دستگاه ها : هیچ خدمت فعالی برای شما وجود ندارد

 

پرسش : در هنگام ثبت نام پیام  " لطفا نام کاربری دیگری وارد کنید. این نام قبلا استفاده شده است" نمایش داده می شود.

پاسخ :

1- ثبت نام با ایمیل : با توجه به اینکه بانک داده سامانه رفاهی با آزمایشگاه مرکزی و مجلات دانشگاه مشترک است،  لذا در صورت ثبت نام شما در یکی از سامانه ها این پیام  نشان داده می شود، بنابراین با همان نام کاربری  سامانه آزمایشگاه مرکزی  یا مجلات می توانید وارد سامانه رفاهی شوید.

2- ثبت نام با شماره همراه : کارمندانی که به اشتباه با ایمیل ثبت نام نموده اند باید با مراجعه به کارتابلی که با نام کاربری ایمیل ایجاد شده است شماره همراه وارد شده را تغییر دهند تا بتوانند با شماره همراه به عنوان کاربر جدید ثبت نام کنند.

 

پرسش : گذرواژه ورود به سامانه را فراموش نموده ام

پاسخ :  ابتدا کلیه نامه های دریافتی از سامانه را در صندوق دریافت ایمیل پاک نمایید و سپس از طریق فراموشی کلمه عبور نسبت به بازیابی واژه عبور اقدام نمایید. در صورت عدم حذف ایمیل های پیشین ممکن است لینک اشتباه و گذرواژه اشتباه انتخاب شود.

 

پرسش : ایمیلی از سامانه دریافت نمی کنم

پاسخ : صندوق دریافت هرزنامه را کنترل نمایید.

 

پرسش : ارسال پیامک فراموشی گذرواژه چه مدت زمان می برد؟

پاسخ : با توجه به ترافیک سامانه پیامکی تا 5 دقیقه ممکن است ارسال پیامک زمان ببرد.

 

پرسش :معرفی نامه و واچر مهمانسرا را چگونه دریافت نمایم؟

پاسخ : در قسمت راهنمای سامانه توضیحات کامل ارایه شده است. از این لینک نیز می توانید فایل راهنما را دریافت نمایید.